God of War, nominalizat jocul anului la Premiile GDC

Jocul de actiune God of War, disponibl exclusiv pe platforma Sony PS4, a castigat inca un premiu pentru Jocul Anului. De data aceasta in cadrul premiilor Game Developers Choice (GDC). Aceasta este doar ultima victorie a lui God of War, care a castigat premiul pentru  Jocul Anului si la The Game Awards, in decembrie, si la Premiile DICE, in februarie.

Alți castigatori ai premiilor GDC includ: Celeste pentru cea mai buna calitate audio, Breach pentru cel mai bun design si Red Dead 2 Redemption pentru cea mai buna tehnologie. De asemenea, Florence, joc dezvoltat de catre compania australiana Mountains a castigat premiul cel mai bun debut pentru, dar si cel pentru cel mai bun joc mobil.

“Game Developers Choiuce Awards reprezinta cele mai rafinate jocuri ale anului, iar o mare varietate de jocuri onorate in seara aceasta au demonstrat faptul ca jocurile video inca pot reprezenta viziuni creative si in intregime unice”, a declarat Katie Stern, directorul general al GDC.

“O multime de titluri independente [n. Red care au castigat in aceasta seara], cum ar fi Celeste, Gris si Florence, au demonstrat felul in care tulburarile interne sau personale ale unui personaj pot creea jocuri extrem de atragatoare pentru milioane de fani. In timp ce jocuri precum God of War si Red Dead Redemption 2 ne captiveaza imaginatia cu momente dureroase juxtapuse cu povesti epice si dezvoltate cu multa pricepere din punct de vedere tehnic. Imbratisam si acceptam toate aceste lucrari uimitor de creative si suntem mandri ca avem ocazia de a recunoastem meritul atat titlurilor nominalizate, cat si al celor castigatoare, pentru imaginația si munca grea pe care le-au depus si prezentat in aceasta seara”, a continuat Stern..

Tot la GDC, saptamana, Google a anuntat noua sa tehnologie de gaming, Stadia, care va fi lansata in cursul acestui an, anuntul fiind intampinat de critici cu un anumit nivel de scepticism in ceea ce priveste modul in care gigantul american ar putea schimba lumea gaming-ului prin lansarea acestei tehnologii. Fostul director executiv al Microsoft si Sony, Phil Harrison, se ocupa de acest proiect si considera, totusi, ca aceasta noua platforma de gaming are tot ceea ce-i trebuie pentru a deveni populara in randul gamerilor, mentionand si faptul ca nu vor fi probleme gen lag-uri la noua tehnologie.

GDC 2019 continua in cursul intregii saptamani, in direct de la complexul PAX East din Boston, inclusiv weekend, astfel incat poti continua sa verifici GameSpot pentru mai multe informatii.

Mai jos aveti o lista cu toate titlurile castigatoare ale premiilor GDC.

Castigatorii premiilor GDC pentru anul 2018:

Cea mai buna calitate audio: Celeste (Matt Makes Games)

Cel mai bun debut: Mountains (Florence)

Cel mai bun design: Into the Breach (Subset Games)

Cel mai bun joc mobil: Florence (Mountains)

Premiul pentru inovatie: Nintendo Labo (Nintendo EPD / Nintendo)

Cea mai buna poveste: Return of the Obra Dinn (Lucas Pope / 3909)

Cea mai buna tehnologie: Red Dead Redemption 2 (Rockstar Games)

Cea mai buna grafica: Gris (Nomada Studio / Devolver Digital)

Cel mai bun joc VR/AR: Beat Saber (Beat Games)

Premiul din partea audientei: Beat Saber (Beat Games)

Jocul anului: God of War (Sony Santa Monica / Sony Interactive Entertainment)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *